Gyakran Ismételt Kérdések


Egy utazás megszervezése bizony komoly fejtörést is okozhat. Mit érdemes becsomagolni, és mi maradhat ki a bőröndből? Mit tartalmaz az ár és miért kell külön fizetni? A felmerülő kérdések egy részére igyekeztünk az alábbiakban választ adni, böngésszen a témakörök között! Ha az Ön kérdése még nem szerepel itt, szívesen válaszolunk rá telefonon, vagy küldje el nekünk email-ban, hogy gyakran feltett kérdéseink listáját kiegészíthessük vele!

Árak: Tekintse meg az áraink lapot.

Elhelyezhető létszám: Az épületben négy szoba található, amelyek összesen tíz ággyal vannak ellátva. A szobák közül kettő 2 ágyas, kettő pedig 3 ágyas. A legfelső két szoba végszükség esetén egy-egy pótággyal ellátható. Az apartmanházunkban két fürdőszoba található. A helyiségeket kizárólag vendégeink használhatják.

Mikor foglaljon?: Amennyiben a tavaszi-nyári időszakban kíván nálunk pihenni, úgy bizony célszerű 2-3 hónappal előre gondolkodni és foglalni. A meghirdetett áraink egy teljes évre vonatkoznak, a következő éves árakat már novemberben megjelentetjük oldalunkon. Árgaranciánk keretén belül biztos lehet benne, hogy a foglalása után nem csökkentünk árainkon a tárgyévben.

Foglalás menete: Kérjük, hogy a honlapunkon található ajánlatkérés/foglalás lapon található adatlapon adja meg adatait és a foglalandó időszakot. Amennyiben az adatlapot ajánlat módban használja akkor ajánlatot kér tőlünk, ilyenkor azt egy válaszlevélben küldünk meg Önnek. Amennyiben viszont foglalás üzemmódban használja az adatlapunkat, úgy az Ön által megadott időszakban – ha a foglalásaink lehetővé teszik – foglaljuk Önnek az apartmanházunkat. A foglalásról igazolólapot (foglalási lap) készítünk, és ezt emailban juttatjuk el Önnek. Az igazoló lap tartalmazza a foglalt időszakot, a vendégek számát, a költségeket, és a fizetési ütemezést. A foglalási lapot kérjük olvassa át figyelmesen és hozza magával. Ezután csak csomagolni kell, és szeretettel várjuk.

Van-e szabad hely?: Aktuális információhoz juthat a honlapunkon található ajánlatkérés lapon a foglaltságáról, a Foglaltsági táblázat segítségével a táblázat bal alsó sarkában található gombokkal lapozhat előre-hátra a hetek között. Amennyiben bizonytalan, hívjon bennünket telefonon.

Parkolás: Az épülettel szemben a parkolási övezet határán ingyenesen parkolhat autójával.

Üdülési csekk elfogadásról: Üdülési csekk elfogadóhely vagyunk. Kérjük, foglaláskor összegszerűen jelezzék, hogy milyen értékben szeretnének üdülési csekkel fizetni. Az előlegfizetés menetét ennek alapján ütemezzük majd, amiről a foglalás visszaigazolásában részletes tájékoztatást küldünk.

Széchenyi Pihenőkártya elfogadásról: Az MKB, OTP, K&H bankok által kibocsátott SzÉP kártya elfogadására kötöttünk szerződést az illető bankokkal. Az elfogadás a bankok internetes felületén történik, a folyamat végeztével egy aláírt nyugta marad az Ön birtokában. Fontos, hogy az Idegen Forgalmi Adó nem fizethető kártyával, azt SzÉP kártyás fizetés esetén is készpénzben kell rendezni.

Érkezés-távozás: A szobát az érkezés napján 14:00 órától tudják elfoglalni. Az épület használatát az elutazás napján 10:00 óráig tudjuk biztosítani. A mindenkori árjegyzék szerinti áron lehetőség van a délelőtt 10:00 órás szálláselhagyást kitolni délután 15:00-ig. Ez a lehetőség csak abban az esetben áll, ha azt a foglaltságunk lehetővé teszi.

Internet csatlakozási lehetőség: A nappaliban elhelyezett számítógépen térítésmentesen internetezhet, továbbá Wifi kapcsolatra is lehetőség van. Az internet rendelkezésre állása nem garantált.

Étkezés: A teljesen berendezett konyhában szabadon főzhet vagy melegíthet a nap 24 órájában.

Talált tárgyak megőrzéséről: Az épületben felejtett tárgyak megőrzéséről 30 napig gondoskodunk, ez alatt az idő alatt kérem jelezze hogy milyen tárgyat felejtett nálunk. Amennyiben postázható az illető tárgy, úgy azt nagyon szívesen megküldjük az Ön által megadott címre. A élelmiszert vagy más egyéb romlandó termék megőrzését egyetlen napig sem vállaljuk, így kérem kiköltözéskor erre fokozottabban figyeljen.

Gyermekkel érkezőknek: Amennyiben gyermekkel érkezik apartmanházunkba az kérjük a foglaláskor jelezze, így a következőkkel segíthetjük pihenésüket: utazóágy, gyermek ágynemű, kis kád, pelenkázó, bili vagy wc szűkítő, etetőszék, előke, gyermek evőeszköz.

Kutyák, macskák más házi kedvencek: Elköteleztük magunkat a gyermekbarát szolgáltatások mellett, ezzel viszont nem tartjuk összeegyeztethetőnek a háziállatok épületben tartását. Megértésüket köszönjük.

Mit szükséges becsomagolnia? Törölközőt, hajszárítót biztosítunk. A konyhában főzéshez és étkezéshez minden eszköz az Ön rendelkezésre áll. Mikrohullámú és villany-sütő és kerámialapos főzőlap, hűtő, kenyérpirító és szendvicssütő található a konyhában. Ágyneműt Önnek és akár gyermekének is biztosítunk.

Hogyan helyezkednek el a szobáink az Apartmanházban? Az épület három szintes, a földszinten a konyha, egy fürdőszoba, a nappali és az étkező található. Az épület előtt előkert, mögötte pedig egy fedett terasz és egy hátsókert található. Hátul egy bodzafa ad árnyékot az alatta elterülő erdei aljnövényzetnek. A középső szinten az 1.-es és a 2.-es szoba, valamint egy másik fürdőszoba helyezkedik el. A legfelső szinten pedig a 3.-as és a 4.-es szoba található. (alaprajz itt)

Ingyen is hívhat bennünket a Skype használatával:

A +36/30/535-1142-es számmal Viber-en keresztül is elérhetőek vagyunk

viber_logo_45

Előlegről:
– Jelenleg nem alkalmazunk előleget.

Lemondási feltételek:
– Jelenleg nem alkalmazunk kötbért.